Retrospectiva anului 2019 și planuri pentru 2020
articol publicat în 13 decembrie 2019
- Am închis încă un an în care am avut o rată de succes de 100% în apărarea dosarelor de prețuri de transfer pregătite de noi în inspecții fiscale. Producția de textile, producția de încălțăminte, comerțul cu materiale de construcții și comerțul cu produse farmaceutice sunt doar câteva dintre domeniile în care am reușit să ne ajutăm clienții să treacă cu bine peste inspecțiile fiscale.
- Am avut un număr record de vizitatori pe pagina noastră web, peste 15.000 de vizitatori unici. Ne-a ajutat destul de mult activitatea din social media care a adus într-una din zilele acestui an 600 de vizitatori unici pe pagina noastră web.
- Directiva 822/2018 „DAC6” – Noi obligații de raportare pentru companii cu privire la anumite tranzacții transfrontaliere a fost articolul care a stârnit cel mai mult interesul vizitatorilor paginii noastre web.
- Noi limite de deductibilitate la cheltuielile cu dobânzile și similare începând cu anul 2019 a fost articolul cu cele mai multe accesări.
- Tax&Law organizat de Business Review în 9 aprilie în București și Tax&Finance Forum organizat de Business Mark în 28 – 29 mai în București, 23 octombrie în Sibiu, 4 noiembrie în Cluj-Napoca, 20 – 21 noiembrie în București și în 28 noiembrie în Timișoara au fost evenimentele în care am discutat despre ce au de făcut companiile pentru a se conforma la prevederile Directivei UE 822/2018 ”DAC6” și despre cele mai mari probleme întâlnite în practică în pregătirea dosarelor de prețuri de transfer.
- Am început să oferim servicii de asistență pentru raportarea anumitor tranzacții transfrontaliere în conformitate cu Directiva UE 822/2018 ”DAC6” în colaborare cu un specialist independent în structurare fiscală. Dacă doriți să vă ajutăm cu (i) crearea de proceduri de lucru, (ii) evaluarea aranjamentelor care pot genera avantaje fiscale, (iii) pregătirea raportărilor sau (iv) instruirea personalului, vă rugăm să nu ezitați să ne solicitați o întâlnire (vă rog să stabilim o întâlnire).
- Am finalizat studierea și sumarizarea tuturor deciziilor definitive publice emise de instanțele de judecată în spețe de prețuri de transfer. Pe baza a ceea ce am învățat din aceste decizii, am făcut modificări în abordările tehnice folosite în cadrul dosarelor noastre astfel încât să fim pregătiți pentru a ne susține dosarele chiar și în instanțele de judecată.
- Am finalizat implementarea Hubspot CRM ca sistem de management al relațiilor cu clienții și colaboratorii dar și ca sistem de management de proiect. Avem acum capacitatea de a lucra în echipe mari fără a pierde șirul conversațiilor telefonice, scrise sau verbale, fără a rata termene limită sau întâlniri chiar și în situațiile în care se schimbă complet echipele de proiect.
Pentru că sfârșitul de an se apropie cu pași repezi, noi ne-am stabilit deja rezoluția pentru noul an și anume ne-am propus să devenim alegerea numărul 1 pentru toți clienții care doresc să aibă certitudine pe parcursul inspecției fiscale.